فیلم کوتاه Suicide Squad (جوخه انتحار)

فیلم کوتاه ارائه‌شده از Suicide Squad تیم قهرمانان نه‌چندان قهرمان‌منش آن را نشان می‌دهد. در ای مطلب به معرفی و بررس فیلم کوتاه جوخه انتحار می پردازیم.

در ویدیو کوتاه که به تازگی منتشر شده، با جیمز‌ گان و بازیگران اصلی فیلم مصاحبه شده است. بازیگرانی همچون مارگو رابی، ادریس آلبا، جان سینا و دیگر بازیگرانی که تیم ضدقهرمانی را تشکیل می‌دهند. در فیلم کوتاه جوخه انتحار ، جیمز‌ گان علاوه بر برجسته کردن صحنه‌‌های پر از اکشن، در مورد عمق احساسی فیلم و لحظات خاص شخصیت‌‌ها نیز صحبت کرد. هم‌چنین این ویدیو نشان از حضور دیگر ضدقهرمانان دنیای DC در فیلم Suicide Squad دارد. ضدقهرمانانی همچون Calendar Man و Double Down و هم‌چنین موش همراه Ratcatcher 2.

کمپانی فیلم‌سازی برادران وارنر یک فیلم کوتاه از پشت‌ صحنه فیلم Suicide Squad منتشر کرد. Suicide Squad فیلم جدید جیمز‌ گان از دنیای DC است که عده زیادی منتظر اکران آن هستند. در فیلم کوتاه جوخه انتحار صحنه‌‌های جدیدی از فیلم پخش‌ شده است. در حال حاضر قرار است فیلم در سینما‌ها و در شبکه استریم HBO Max در تاریخ ۶ اوت (جمعه ۱۵ مرداد) اکران شود. در ادامه با بررسی بیشتر فیلم کوتاه جوخه انتحار با ما باشید.

بازیگران و شخصیت‌های معروف فیلم Suicide Squad

لیست اسامی بازیگران جیمز‌گان شامل بازیگرانی از فیلم DCEU شامل مارگو رابی، جای کورتنی، جوئل کینامن و ویولا دیویس است. این افراد به ترتیب در نقش‌‌های زیر بازی خواهند کرد: هارلی کویین، کاپیتان بومرنگ، ریک فلگ و آماندا والر از فیلم سال ۲۰۱۶ که دیوید آیر کارگردانی کرده بود. در فیلم کوتاه معرفی Suicide Squad نیز با این افراد مصاحبه شده است.

در این لینک می‌توانید دانلود و نقد و بررسی فیلم رفقای خوب – Goodfellas 1990 آن را ببینید.

داستان فیلم  Suicide Squad

داستان  جوخه انتحار

داستان  جوخه انتحار در جهنم آغاز می‌شود:

به جهنم خوش‌ آمدید یا به‌ عبارتی‌ دیگر، به Belle Reve خوش‌ آمدید. زندانی که بیشترین آمار مرگ‌ومیر را در ایالات‌ متحده آمریکا دارد. جایی که بدترین ضدقهرمان‌ها نگه‌داری می‌شوند و جایی که زندانی‌‌ها حاضرند هر کاری برای خلاص شدن از آن انجام‌ دهند. حتی کار مثل پیوستن به گروهک فوق سری و فوق مرموز Task Force X. مأموریت مرگبار امروز؟

یک گروه از خلاف‌کاران خطرناک را جمع کن: بلاد اسپورت، پیس میکر، کاپیتان بومرنگ، رت‌کچر۲، سونت، کینگ شارک، بلک گارد، جولین، و شخصیت سایکوپت محبوب همه، هارلی کویین.

سپس آن‌‌ها را تا دندان‌ مسلح کن.

بعد به معنای واقعی کلمه، بیندازشان درون یک جزیره دورافتاده و پر از دشمن به نام کورتو مالتیز.

اعضای Suicide Squad باید از میان جنگلی پر از دشمنان مسلح و مبارزان چریکی عبور کند. مأموریت آن‌‌ها پیدا کردن و سپس نابودی یک شئ خاص است.

تنها کلنل ریک فلگ است که به کنترل آن‌‌ها گماشته شده… و صدالبته، متخصصان فنی آماندا والر که درون گوش ضدقهرمان‌‌ها حرف می‌زنند و تک‌تک حرکاتشان را ثبت می‌کنند؛ و طبق معمول، یک حرکت اشتباه مساوی با مرگشان خواهد بود. (حال یا به دست دشمنان، یا هم‌تیمی‌هایشان یا به دست خود والر. )

اگر کسی قصد دارد شرط ببندد، عاقلانه این است که روی شکستشان حساب کند. روی شکست همه آن‌‌ها.

در ادامه بررسی فیلم جوخه انتحار با ما باشید.

از مطلب نقد و بررسی انیمیشن رایا و آخرین اژدها Raya and the Last Dragon نیز دیدن کنید.

بازیگران اصلی فیلم  Suicide Squad

علاوه بر بازیگران سابق مجموعه، هنرمندان زیر در فیلم جوخه انتحار حضور خواهند داشت: ادریس آلبا، جان سینا، پیتر کاپالدی، دیوید دستمالچیان، دانیلا ملکوار، مایکل روکر، آلیس براگا، پیت دیویدسون، خواکین کوسیو، خوان دیگو بوتو، استورم رید، ناتان فیلیون، ‌شان‌گان  میلینگ نگ، فلولا بورگ، جنیفر هالند، تیناشه کاجسی، سیلوستر استالونه، استیو آگی و تایکا وایتیتی.

فیلم Suicide Squad را جیمز‌ گان بر اساس شخصیت‌‌های DC نویسندگی و کارگردانی کرده است. چارلز روون و پیتر سافران تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. مدیران اجرایی برنامه، زک اسنایدر، دبراه اسنایدر، والتر هامادا، چانتال نونگ وو، نیکولاس کوردا و ریچارد ساکل هستند.

در حال حاضر، جیمز‌ گان مشغول کار روی یک سری اسپین‌آف از فیلم  Suicide Squad در شبکه HBO Max هم هست. در این مجموعه به شخصیت پیس میکر با بازی جان سینا پرداخته خواهد شد. مدتی قبل تولید فیلم به پایان رسید.

امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید. آیا شما هم مثل ما منتظر این فیلم هستید. نظر خودتان را در پایین صفحه درباره فیلم جوخه انتحار با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده مطالب بیشتر درباره فیلم های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

Post Author: 11film

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *