معرفی بهترین فیلم های وودی هارلسون – Woody Harrelson

وودی هارلسون Woody Harrelson بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی از هنرمندان تقریبا کم حاشیه و خوش اخلاقیه که با بازی خودش در فیلم های خوب، تونسته خودش رو توی دل طرفداران جا کنه. وودی هارلسون کمتر به خاطر بازی در نقش های اصلی و بیشتر به خاطر نقشه های مکمل و فرعی که بازی کرده به شهرت رسیده. هارلسون تا به حال دوبار هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده که در ادامه اون فیلم ها رو هم معرفی میکنیم. هارلسون تا به حال در فیلم های موفق زیادی بازی کرده ولی ما توی این لیست بیشتر به اون هایی اشاره میکنیم که هم فیلم های موفقی و خوبی بودن و هم هارلسون در اون ها نقش پررنگ تری داشته.

Lost in London (گمشده در لندن)

گمشده در لندن

گمشده در لندن اولین تجربه ی کارگردانی وودی هارلسون بود و خودش هم درون فیلم خودش بازی کرد. داستان فیلم بر اساس یک داستان واقعی از زندگی وودی هارلسونه که یک شب رو در لندن براثر سوتفاهمی در زندان سپری میکنه. اما نکته ی اصلی این فیلم داستانش نیست. کل این فیلم در یک برداشت بلند تقریبا صد دقیقه ای فیلمبرداری شده که خودش به اندازه کافی سخت هست. نکته دوم هم اینکه گمشده در لندن همزمان با فیلمبرداری، توی تعداد زیادی از سینماها هم به نمایش گذاشته شد. هارلسون هدف خودش رو از این کار پیوند زدن سینما و تئاتر به همدیگه اعلام کرده.

Now You See Me (حالا من رو میبینی)

Now You See Me (حالا من رو میبینی)

دومین فیلم از لیست بهترین فیلم های وودی هارلسون Woody Harrelson یک فیلم پرستاره و خوش ساخت مخصوص طرفداران فیلم های هیجان انگیز با شخصیت های کاریزماتیکه. حالا من رو میبینی یک فیلم هیجان انگیزه که هر لحظه چیزی داره که باهاش شما رو غافلگیر کنه. البته اگه انتظاراتتون رو کمی بیارید پایین و اون رو نه با دید یک فیلم فوق العاده، بلکه یک فیلم خوب ببینید. داستان فیلم درباره یک گروه از شعبده بازان ماهره که دور همدیگه جمع میشن و گروهی رو تشکیل میدن. این گروه نه فقط به قصد انجام تردستی و شعبده، بلکه با نیت اصلی سرقت پول ساخته شده.

Zombieland (سرزمین زامبی ها)

یکی از سرگرم کننده ترین فیلم های ساخته شده با موضوع دنیایی که توسط زامبی ها رو به نابودی میره و بازماندگان در اون برای زنده موندن تلاش میکنن. برعکس دنیای تیره و تاریکی که فیلم توی اون جریان داره، داستان شدیدا مفرح و شاده. Woody Harrelson توی این فیلم نقش مرد خشن و تقریبا دیوانه ای رو داره که با قهرمان جوان داستان به صورت اتفاقی همراه میشه تا با هم مسیری رو طی کنن. توی این راه مهم ترین نکته ای که کاراکتر وودی هارلسون رو جذاب و به یاد موندنی میکنه، بازی قوق العاده خود وودی هارلسون در این نقشه.

نقد و بررسی فیلم سریع و خشن ۹(fast and furious)

Defendor (مدافع)

دیفاندر وودی هارلسون

مدافع فیلمیه که در اون وودی هارلسون نقش یک فرد مشکل دار از لحاظ ذهنی رو بازی میکنه اما به شکلی متفاوت. هارلسون نقش فردی رو داره که با تفکر اینکه یک ابرقهرمان شکست ناپذیره به جنگ با خلافکاران میره. ولی اصلا با انتظار دیدن یک فیلم ابرقهرمانی هیجان انگیز به سراغ فیلم نرید چونکه اصلا با این طور فیلمی طرف نیستید. به جرعت میشه گفت که بزرگ ترین نکته ی مثبت این فیلم، بازی زیبا و واقعگرایانه ی هارلسونه.

The Hunger Games (عطش مبارزه)

هانگر گیم از محبوب ترین فیلم های دنباله داریه که شخصیت اصلی اون یک فرد مونثه و به نوعی جزو اولین و موفق ترین فیلم ها با قهرمان مونث محسوب میشه. توی این سری چهار قسمته جنیفر لارنس در نقش کتنیس اوردین نقش آفرینی میکنه. در کشوری که کتنیس توی اون زندگی میکنه دختران و پسرانی رو از مناطق مختلف برای مبارزه جمع میکنن و در یکی از این دوره مسابقات کتنیس هم برای شرکت در اون انتخاب میشه. وودی هارلسون هم در این فیلم ها نقش مربی کتنیس رو به زیبایی هرچه تمام تر ایفا میکنه.

Natural Born Killers (قاتلین بالفطره)

تقریبا میشه گفت که فیلم قاتلین بالفطره مثل یک سکوی پرتاب برای وودی هرلسون عمل کرد و به همه نشون داد که هارلسون چه استعدادی برای بازی در نقش شخصیت های عجیب و روانپریش رو داره. فیلمنامه ی این فیلم توسط کارگردان مشهور، یعنی کوئنتین تارانتینو نوشته شده. داستان درباره ی یک زوج قاتله که با کشت و کشتارهایی که به راه میندازن، توجه رسانه ها رو به خودشون جلب میکنن و رفته رفته معروف میشن.

دانلود و نقد و بررسی فیلم پسران بد تا ابد Bad Boys For Life

The Glass Castle (قلعه ی شیشه ای)

The Glass Castle (قلعه ی شیشه ای) وودی هارلسون

قلعه ی شیشه ای از اون فیلم های درام آروم و کم سر و صداییه که اگه میخواید از فیلم اکشن و پر زد و خورد فاصله بگیرید، از بهترین انتخاب هاست. این فیلم روایتگر داستان واقعی زندگی دختری به اسم ژانته که در خانواده فقیری زندگی میکنه. فیلم به صورت همزمان هم ماجراهای بزرگسالی ژانت و هم کودکی اون رو روایت میکنه. وودی هارلسون هم نقش پدر مشکل دار ژانت رو بازی میکنه که همه ی سعی و تلاشش رو میکنه که بتونه برای دخترش، پدر خوبی باشه.

War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره ی میمون ها)

War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره ی میمون ها)

سومین قسمت از سه گانه ی سیاره ی میمون ها که به بهترین شکل ممکن به این مجموعه خاتمه داد. اگر که با این سه گانه آشنا نباشید حتما فکر میکنید که این فیلم ها از اون فیلم های کودکانه ای هستن که عمق آنچنانی ندارن ولی فقط کافیه همین رو بدونید که این فیلم از عمیق ترین و چندلایه ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ بود. داستان فیلم از چند سال بعد از قسمت دوم شروع میشه. جایی که انسان ها در حال انقراض هستن و میمون ها هم روز به روز سرعت پیشرفت خودشون رو بیشتر میکنن. وودی هارلسون هم نقش فرمانده یگ گروه نظامی از انسان های بازمانده رو بازی میکنه.

فیلم کوتاه Suicide Squad (جوخه انتحار)

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری)

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری)

وودی هارلسون برای بازی در این فیلم نامرد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم شد که اون رو به همبازی خودش در همون فیلم، یعنی سم راکول باخت. این فیلم حتی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال هم شد که خودش نشون دهنده ی درخشش اون در بین فیلم های هم دوره ی خودشه. داستان فیلم درباره زنی به اسم میلدرد هیزه که تا چند ماه بعد از تجاوزی که به دخترش شده کشته شدن اون، پلیس ها از پیدا کردن قاتل دخترش عاجزن. میلدر که از پلیس ها ناامید شده، خودش دست به کار میشه و سه بیلبورد رو در خارج از شهر اجاره میکنه و روی هر کدوم از اون ها جملاتی رو مینویسه که توجه تمام مردم و پلیس شهر رو به خودش جلب میکنه.

ونوم ۲ (Venom2)

وودی هارلسون در نسخه اول فیلم «ونوم» یک حضور کوتاه در نقش یک قاتل سریالی داشت. پس از این حضور کوتاه بسیاری از هواداران برای بازگشت وی در دنباله فیلم گمانه زنی می کردند.

رابرت ریچاردسون فیلمبردار برنده سه جایزه اسکار که مسئولیت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد در گفتگوی تازه خود با کولایدر حضور هارلسون در دنباله فیلم «ونوم» را تایید کرد.

ریچاردسون در این باره گفت: فکر می کنم این فیلم بترکاند برای اینکه شما در کنار کاراکتر مرکزی ونوم یک وودی هارلسون هم دارید.

برای آگاهی از اخبار فیلم های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

منبع: ویکی

Post Author: 11film

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *