دانلود و نقد و بررسی فیلم پسران بد تا ابد Bad Boys For Life

فیلم  Bad Boys For Life  یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن کمدی به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح است که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. فیلم‌نامه فیلم پسران بد تا ابد توسط کریس برمنر نوشته شده و جری بروکهایمر آن را تهیه‌کنندگی کرده‌است. فیلم پسران بد تا ابد دنباله‌ای بر دو فیلم پسران بد (۱۹۹۵) و پسران بد ۲ (۲۰۰۳) و در مجموع سومین قسمت از پسران بد محسوب می‌شود. ویل اسمیت و مارتین لارنس ستارگان اصلی فیلم هستند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و جو پانتولیانو اشاره کرد.

پرونده ساخت پسران بد تا ابد بعد از موفقیت‌های فیلم دوم آغاز شد. ابتدا قرار بود که خود مایکل بی فیلم را بسازد اما روند تولید هربار با موانع جدید مواجه شد تا اینکه در نهایت از اکتبر ۲۰۱۸، خبر آغاز پیش تولید به صورت رسمی توسط ویل اسمیت عمومی شد. این فیلم در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ از سوی سونی پیکچرز منتشر شد. فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. و به فروش خوبی نیز در گیشه رسید. پسران بد تا ابد تا به اینجا پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰، پرفروش‌ترین فیلم مجموعه پسران بد و پرفروش‌ترین فیلم اکران ماه ژانویه در تاریخ سینما است.

دانلود و نقد و بررسی فیلم رفقای خوب – Goodfellas 1990 را در اینجا ببینید.

بازیگران فیلم

  • ویل اسمیت
  • مارتین لارنس
  • پاولا نونز
  • ونسا هاجنز
  • الکساندر لودویگ
  • جو پانتولیانو
  • چارلز ملتون

پیشنهاد می کنیم از مطلب نقد و بررسی انیمیشن رایا و آخرین اژدها Raya and the Last Dragon .نیز دیدن کنید.

داستان فیلم

فیلم پسران بد برای زندگی همان‌طور که از نامش پیداست، یک بار دیگر ما را با ماجراهای دو افسر پلیس معروف این مجموعه یعنی مایک و مارکوس همراه می‌کند. این دو دوست قدیمی حالا به دوران میان‌سالی رسیده‌اند و باید کم‌کم برای بازنشستگی آماده شوند. با این همه، مایک هنوز حاضر به کنار گذاشتن شغل و حرفه‌اش نیست. مایکل هدف و انگیزه‌ای غیر از مبارزه با خلافکاران میامی در سر ندارد و تمام زندگی او در شغلش خلاصه می‌شود. برخلاف مایک، مارکوس می‌خواهد زندگی آرام و بی‌دردسری داشته باشد اما نمی‌تواند بهترین دوست خود را در مبارزه با باندهای مواد مخدر میامی تنها بگذارد؛ به همین دلیل بخش عمده‌ای از فیلم «پسران بد تا ابد» به تلاش مارکوس برای سر به راه کردن دوست کله‌شق خود اختصاص دارد. جدال بین این دو قهرمان پرحرف، با آمدن یک آدمکش حرفه‌ای به شهر، به طور موقت به پایان می‌رسد. حالا مایک و مارکوس باید یک بار دیگر در نقش پسران بد ظاهر شده و برای مبارزه با این خلافکار جدید و همراهانش آماده شوند.

پیشنهاد ما: فیلم کوتاه Suicide Squad (جوخه انتحار)

دانلود فیلم

در این قسمت لینک مستقیم دانلود فیلم پسران بد تا ابد بدون سانسور  بازیرنویس و دوبله فارسی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دانلود فیلم پسران بد تا ابد بدون سانسور با زیرنویس فارسی از آپارات

دانلود فیلم Bad Boys for Life با دوبله فارسی از فیلم تو سریال

نقد فیلم

فیلم Bad Boys 3 توانست نقدهای نسبتاً مثبتی را از منتقدین دریافت کند. در ادامه نظرات برخی از منتقدین در مورد این فیلم را می‌خوانیم:

اولیویر جونز / آبزرور: نمره ۷۵

فیلم سینمایی Bad Boys For Life که در آن، مردهای دوست‌داشتنی به مردهای نه چندان جذاب شلیک می‌کنند؛ در حالی که چیزهای مختلف را منفجر کرده و جوک‌های نسبتاً خنده‌دار می‌گویند. داستان آن بی‌معنی بوده و بیشتر دیالوگ‌هایی که توسط یکی از دو نقش اصلی بازگو نمی‌شوند، خنده‌دار هستند. به جز قسمت میانی فیلم که مکانیزم‌های داستانی، پسران بد را از هم جدا می‌کند، تماشای آن بسیار سرگرم‌کننده است.

برایان ترویت / USA Today: امتیاز ۷۵

با اینکه فیلم Bad Boys For Life نسبت به فیلم‌های قبلی که بیشتر روی اکشن متمرکز بودند، بیشتر روی شخصیت‌ها تمرکز دارد؛ ولی کمی طولانی به نظر می‌رسد و یک پیچش ناگهانی داستان در اواخر آن وجود دارد که حتی برای این فیلم‌ها هم زیادی عجیب است. خوشبختانه هیچیک از این موارد حواس شما را از رابطه دوست‌داشتنی بین لارنس و اسمیت که دوباره با هم شوخی می‌کنند یا همدیگر را دست می‌اندازند، پرت نمی‌کند؛ چنان‌که گویی هنوز هم سال ۱۹۹۵ است.

جوردن هافمن / گاردین: امتیاز ۶۰

با اینکه فیلم Bad Boys ۳ دارای داستانی کاملاً احمقانه، اکشن معمولی، بخش‌های داستانی قابل پیش‌بینی، دیالوگ‌های مضحک و سیاست‌های واقعاً زشت دارد، من هنوز هم از آن لذت می‌برم.

کلام اخر

فیلم پسران بد تا ابد یه اکشن خوب با چاشنی کمدی هست که اگر طرفدار مجموعش باشید به وجدتون میاره و اگرم نباشید برای ۲ساعت کامل سرگرمتون میکنه .

آیا شما فیلم Bad Boys For Life را دیده اید. برای ما تجربه تماشای این فیلم بنویسید.

شما می توانید برای مشاهده و نقد و بررسی و دانلود فیلم های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

Post Author: 11film

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *